tisdag 9 mars 2010

GIVE AWAY!

För att fira min nya blogg, ska jag ha en liten give-away i form av ett "Black Peace" armband. Allt du behöver göra för att kunna delta i tävlingen är att lämna en kommentar till detta inlägg. Om du vill dubbla din vinstchans så ska du tipsa om tävlingen på din blogg [gärna med bild!] och skriva det i kommentaren. Har du ingen blogg, då lämnar du din mailadress så jag kan få tag på dig om du vinner.

Tävlingen avslutas den 30 mars kl. 23.59 då jag lottar ut en vinnare.




12 kommentarer:

  1. ja, jag ska ju LÄTT vara med!

    SvaraRadera
  2. Jag är med :D

    http://frokencederberg.blogg.se/2010/march/tavling.html

    SvaraRadera
  3. Jag vill verkligen vinna detta armband. Symbolen (peace) betyder även mycket för mig. Hur fint som helst.

    skymning_@hotmail.com
    Sofie

    SvaraRadera
  4. Lätt jag med vill tävla! Älskar armband ju :)
    //Cassandra (and yes, det är Antonias roomie som skriver)

    cassandra.berggren@live.se

    SvaraRadera
  5. Jag är också med! Snyggaste armbandet ever, du e så duktig miggan! <3 Skrev med det i min lilla bloggis, (fastän den kanske är grotesk och jag aldrig skriver på den.) I loove the peacehjärta!

    SvaraRadera
  6. Det var ett riktigt fint armband som går att ha till allt och har en fin betydelse.
    Jag är gärna med, men får tipsa om tävlingen på bdb istället å jag inte har en blogg. =)

    ha det underbart! / Catrin

    catrin.kitel@hotmail.com
    chrchbrnr på bdb

    SvaraRadera
  7. Åh, så fint armband! Har du tillverkat det själv? :> Det skulle vara underbart att få bära det. För det var riktigt snyggt! Om jag inte vinner så kommer jag ändå se till att köpa ett par armband för you go!

    SvaraRadera
  8. Hanna Israelsson12 mars 2010 kl. 21:37

    Åh gud vad duktig du är, jag blir alltid lika galet förbluffad varje gång jag ser någonting du skapar. Då spelar det ingen roll om det är ett foto, ett klädesplagg som du syr eller smycken! Du är helt enkelt grym :) Armbandet var verkligen otroligt vackert!

    Jag älskar armband som tusan och vill lätt vara med. Har dock ingen blogg så jag kan tyvärr inte länka dig men min mejl är i alla fall hanna.israelsson@brinet.nu

    Fortsätt vara fantastisk, vackra du!

    SvaraRadera
  9. Jag är med :D
    // GöteborgarN ludde :)

    SvaraRadera
  10. Tjoho, jag vill vinna!!! Hppas, hoppas hoppas... Kärlek på dig! Petra

    SvaraRadera
  11. KANONfina armband du gör kvinna!
    tävlar gärna om ett snyggt armband och tänker även köpa ett av dig så flänger iväg ett mail nu :)
    PUSS // Hanna ("whatever" @ bdb)

    SvaraRadera
  12. Jag är också med! Hoppas att det inte är försent

    SvaraRadera